W2D Fan Forum

HET Forum voor en door Web to Date en Shop to Date gebruikers/THE Forum for Web to Date and Shop to Date users by Web to Date and Shop to Date users
Het is wo 19 jun 2013, 01:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: S2D Fan stopt met zijn werkzaamheden.
BerichtGeplaatst: za 12 nov 2011, 08:58 
Site Admin

S2D fan heeft aangegeven wegens een overvolle agenda zijn diensten niet meer beschikbaar te kunnen stellen aan het forum en de nieuwsbrief. Uiteraard vind ik dat jammer, maar ik respecteer ook die keuze. Ik heb een andere forumgebruiker, met veel Shop to Date ervaring, gevraagd of hij mij wil assisteren in het forum bij Shop to Date vragen.

Ik zal uiteraard naar vermogen proberen te helpen daar waar ik kan. Helaas heb ik zelf met Shop to Date niet of nauwelijks ervaring, zodat specifieke Shopvragen ook voor mij een moeilijke kwestie worden. Maar ik hoop in dat geval een beroep op Bartje te kunnen doen.

Ik zal het in elk geval tot januari 2012 op deze manier proberen. Mocht dat niet werken dan zal ik helaas niet anders kunnen dan de Shop to Date fora te sluiten en alleen verder te gaan met het Web to Date gedeelte. Maar zover is het nog niet en hopelijk komt het ook niet zover.

W2D Fan

Hulpeloos is degene die niet in staat is zichzelf te helpen, wie vraagt blijft vaak de hulpeloosheid bespaart!/Helpless is the one who is unable to help themselves, who ask will be spared from helplessness very often!

Administrator PB's of emails worden niet apart behandeld maar uitsluitend in het daarvoor bestemde forum of subforum tenzij om een PB of email gevraagd wordt/PM's or emails aren't answered exclusively but only in the corresponding forum or subforum unless you are requested to send a PM or email.

http://www.w2dfan.nl

Profiel E-mail  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]